5 Şubat 2011 Cumartesi

SIKILMAK ( İNGİLİZCE OLARAK ''I'' YI ''İ''OKUYUN) Yazan Francesca N O'Keefe


Sevgililerimden biri ben den ayrılırken benim dengesizliğimden sıkıldığını yazmış. Çok güldüm. Sıkılmak; Ay ben de çok sıkıldım. Hemde inanılmaz......! Maddi manevi sıkıldım!( bu kelimeyi ingilizce okumaya devam) Hangi akıllı adam sevgilisinden ayrılırken sıkıldım kelimesini kullanır ki? Hangi akıllı adam böyle bir tufaya düşer? Aslında biz kadınlar o kadar çok sıkılıyoruz ki ama hiç belli etmiyoruz. Bende sıkıldım.Bu biriyleyken hep yalnız yaşamaktan. Ben de sıkıldım boş yere sinirlenip yumuşamaktan. Hayatımdan benden alıp gidenlerden bende sıkıldım. Rüzgarlı sabahlardan. Aynı yataktan, aynı yatak odasından aynı iç çamaşırlarından. Aynı tip erkeklerden bende sıkıldım. Sıkıııııldım sıkıldım. Cehaletten ona buna akıl vermekten ama kendime akıl vermekten aciz olmaktan. Bende sıkıldım onun bunun için özgürlüğümden hayatımdan fedakarlıklar etmekten. Bende bir sabah uyanıp masada istediğim peynir olmayınca avazım çıktığı kadar bağırıp bir koltukta yayılmak istiyorum. Ben de sıkıldım. İstediğim kıyafet alınmayınca tepinmek. Makarnam sossuz yapılınca ortalığı yıkmak istiyorum. Bende istiyorum Pariste Café Olé imi içmek. Sıkılıyorum bunlar olmayınca hep sıkılıyourum. İktidarsızlık o kadar çok var ki etrafta. Arjantine gitmek ve tanımadığım bir adamla bütün gece tango yapmak istiyorum. Bende ayaklarımı tekneden Monaco da tekneden sarkıtıp ıslatmak istiyorum. Bende yola devam edip yarı yolda sıkıldım deme lüksünü istiyorum. Bu baharlar, bu kışlar, bu yazlar yalancı. Şampanyanın mantarı çoktan fırlamış. Ayaklarım üşümüz çorabımı giymişim. Yalnızlık serenatı var bu kalpte. Sonbahar yaprakları varken caddelerde bir hışımla haber vermeden usulca çıkıyor güneş. Bir üşüyorum, bir ısınıyorum sıkıntıdan. Bu keman konçertosu, bu piano beni mahvediyor. Sevişelim diyecem ama sıkılabiliriz. Bu arada biribirimizin yanında olmadan sıkılıyorsak gerçekten sıkılıyoruzdur. Hasta olmaktan sıkıldım. Yürümekten sıkıldım. Yemek yiyip hazım edememek ten sıkıldım. Evet ben herşeyden herkezden sıkıldım. Bir tek ,bir tek yazmaktan sıkılmadım bu gün. Birde onun hayaliyle karşılaştım merhaba dedim ona bu gün. Ondan sıkılmadım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder